Klacht: Fijne medewerkers

op 12 september 2018 over BAM in de categorie Bouwbedrijven

Wegens het verbouwenvernieuwen van onze woning moeten wij onze stroom, water en gasleidingen laten verleggen. Deze aanvraag is gestart eind mei begin juni ( lees week 22-24 ).
Na enige tijd kregen wij eindelijk antwoord dat er iemand langs zou komen voor een informatie gesprek, ondertussen zitten we in week 31.
Toen deze beste meneer langskwam voor een informatiegesprek, bleek dat onze aanvraag niet compleet bij hun was doorgekomendoorgegeven, want over het gas en water was niks bekent. Na een paar telefoontjes met mijn partner en meneer heeft hij het uiteindelijkin de opdracht erbij in gezet. Toen kwam gelijk de aap uit de mouw en bleek dat dit dus GEEN informatie gesprek zou zijn.

Na wederom meerdere telefoontjes met het bedrijf, mijn partner en mij hebben wij kunnen regelen dat er in week 35 een schouw zou plaatst vinden.
Uiteindelijk is die beste meneer langsgekomen in week 34, om alles af te keuren.
Wij hebben specifiek gevraagd wanneer ze langs zouden komen ivm het overver werken van mijn partner.
Nu gaat het nog mooier worden, aangezien er op het formulier stond dat ze op 28.08.2018 zijn langsgeweest, terwijl ik 2x in de week bij onze bouwval langs ga, om de containers post. Ik heb namelijk op de 30ste de brievenbus geleegt en toen lag er niks over BAM in de bus. Mijn partner komt op de 31ste langs de woning en ziet dit formulier liggen. ( hier over hebben wij geen telefoon, bericht oid ontvangen)
Wanneer je hierover met BAM belt, word je eerst 20x in de wacht gezet om vervolgens weggedrukt te worden.

Uiteindelijk heb ik gelukkig BAM wel kunnen bereiken en kunnen vragen wat precies de insteek hiervan was, waarop glashard tegen ons wordt gelogen en wordt gezegd dat ze langs zijn geweest en een voicemail in hebben gesproken ( wat dus niet zo is).

Ze zouden op 3 september langskomen om nogmaals een schouw te doen.
3 september de gehele dag bij de woning gezeten om het gedoe van hierboven te voorkomen, zijn ze natuurlijk NOOIT geweest, wederom weer gebelt en weer 20x in de wacht om vervolgens weggedrukt te worden.

Vervolgens zijn ze de dag erna er geweest en is alles goedgekeurt ( eindelijk, in week 36.) waarop de vriendelijke meneer van BAM tegen ons zegt dat alles in week 37 alles wordt gedaan.

Ondertussen is het halverwege week 37 dus dacht ik laat ik nogmaals BAM bellen, om te vragen of ze misschien weten wanneer dat zou zijn, ivm mijn werk, waarop ik Peter aan de lijn krijg en het antwoord krijg: in het systeem staat dat het niet is goedgekeurt.

Beste Peter, vorige week hebben wij op papier akkoord en goedkeuring gekregen dankzij een collega van u en dat we er nu wel deels flauw van zijn omdat we bijna 20 weken verder zijn… waarop deze vriendelijke Peter zegt: Als je er gewoon voor had gezorgt dat alles in orde was toen wij de eerste keer langskwamen had het ons ook een hoop tijd en moeite bespaard dus stop met ons lastig te vallen om te vragen wanneer onze medewerkers langskomen.

Betere communicatie en Misschien is het een idee om mensen die wel netjes kunnen blijven aan de lijn met klanten aan te nemen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BAM

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BAM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danilouwess