Klacht: FD komt abonnement niet na maar eist wel volledige betaling

op 24 december 2015 over Het Financieele Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb in oktober een proefabonnement afgesloten van 6 weken voor 18 euro. Sinds 2-11 ontving ik geen krant meer en had ik ook geen toegang meer tot het fd.
Op 27-11 kwam mij de factuur voorbij waarin stond dat er langer geleverd moest worden. Ik heb hierover een bezorgklacht ingedien, heb hier een bevestiging van ontvangen als bewijs, en kreeg als reactie dat het abonnement gestopt was omdat er eerdere facturen onbetaald waren
Ik heb bezwaar gemaakt en de oorspronkelijke facturen betaald. Echter bleef uw medewerker erbij dat het FD niet verplicht was om te leveren maar dat ik wel moest betalen. Het nakomen zou namelijk compensatie zijn
Ik heb dit per mail verstuurd en kreeg hierop wederom van laura de reactie dat het FD niet verplicht was om te leveren omdat er nooit een bezorgklacht was ingediend. Ik heb hierop gereageerd dat en heb op verzoek ook de gehele correspondentie toegestuurd.
Als reactie hierop kreeg ik dat ik nalatig was geweest, want ik zou geen bezorgklacht hebben ingediend

Wanneer er volledig wordt geleverd volgens het abonnement, en er excuses komen voor de manier waarop de klantenservice met de klacht om is gegaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Het Financieele Dagblad over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Het Financieele Dagblad in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Het Financieele Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Het Financieele Dagblad

Heeft op 24 december 2015 om 12:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door wes_ley_