Klacht: Faillissement

op 28 januari 2014 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Aan de crediteuren in het faillissement van Dutch Entertainment Services ( DES ) h.o.d.n. Ticketloket

Geachte heer, mevrouw,

Bij vonnis van de rechtbank Noord-Nederland, locatie Leeuwarden, d.d. 14 januari 2014 is het faillissement uitgesproken van “DUTCH ENTERTAINMENT SERVICES ( DES ) , h.o.d.n. Ticketloket” te Wiuwert. Ondergetekende is aangesteld als curator.

Indien u een bedrag heeft te vorderen van gefailleerde verzoek ik u het bijgaand indieningsformulier in te vullen en dit formulier, vergezeld van kopie facturen/bewijsstukken, te doen toekomen aan faillissementDES@aldersebaas.nl. Ik zal dan beslissen over plaatsing op de lijst voorlopig erkende concurrente schuldvorderingen.

Wilt u er op letten dat gevraagd wordt naar een specificatie inclusief BTW en exclusief BTW?

Voor een correcte afhandeling verzoek ik u vriendelijk uw vragen/opmerkingen/vorderingen uitsluitend per email (faillissementDES@aldersebaas.nl) te doen toekomen.

Inmiddels, hoogachtend,
J.H. van der Meulen,
curator.

pffff

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketloket.com

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketloket.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D2