Klacht: Factuur en algemene voorwaarden en retour te veel betaald

op 25 juli 2017 over Sani Nederland in de categorie Badkamer bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lisette, Ron,

Vanochtend moest ik zelf ontdekken bij Ronnie van Galvano dat de meubelen vandaag NIET geleverd gaan worden.
Opnieuw heb ik als klant jullie taak verricht, aangezien ik jullie sinds afgelopen zaterdag bel en tot heden nemen jullie de telefoon niet op!

Ik heb een vergoeding van eur 200 tegoed van jullie, want de nieuwe meubelen zijn goedkoper. Hierbij verzoek ik om dit bedrag deze week nog op mijn rekening te storten en een schadevergoeding voor alle kosten van:
1. Vrij opnemen om spullen te ontvangen;
2. Benzine kosten naar jullie zaak ivm jullie onbereikbaarheid;
3. Wachten en jullie taken verrichten
4. Verzaken om mij mijn factuur te zenden;
5. Het niet leveren van de algemene voorwaarden of uitleg hierover.

Morgen zet ik alles op KLACHT.NL.
Ook ga ik bij CBW te rade.

N. Dahoe

Gewenste Oplossing:

Hierbij de mail van 10 juli 2017.
Ad. 1t/m 3
4,Verzaken om mij mijn factuur te zenden;
5.Het niet leveren van de algemene voorwaarden of uitleg hierover.

Tevens heb ik de EUR 200, 00 die te veel betaald is voor een glans meubel i.t.t. een niet glans meubel ook nog steeds niet ontvangen, terwijl dit ook toegezegd is en gestort zou zijn vorige week, week 28 2017.

Het is met geen pen te beschrijven hoe nalatig jullie zijn om een FACTUUR naar mij als klant te zenden en een uitleg te geven over jullie ALGEMENE VOORWAARDEN. Zo vaak uitgelegd waar ik het voor benodigd hebt (VERZ MIJ!). Snappen jullie niet dat ik niet verder kom met mijn zaak zo?

Alle klachten die gemeld zijn door dahoe