Klacht: factuur

op 13 februari 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik werd ook op gebeld voor mijn bankrekeningnummer door te geven .ik heb dit niet doorgeven maar kreeg wel een overschrijving van 97,95 euro te betalen .heb dit tot vandaag nog niet gedaan maar ze blijven mij lastig vallen .en ik heb dit al doorgeven dat ik dat niet wil betalen en dat ik moet bellen naar de hoofdkantoor te brussel maar op het blad staat dit er niet op en op de website ook niet .
als ik niet betaal zullen ze een nieuwe overschrijving op zenden van mij met een bedrag van 167,95 euro.
weet niet meer wat te doen ,dit moet stoppen.

Gewenste Oplossing:

dat dit moet stoppen en niet moet betalen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door erwin dooms