Klacht: factuur

op 13 februari 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

ik werd ook op gebeld voor mijn bankrekeningnummer door te geven .ik heb dit niet doorgeven maar kreeg wel een overschrijving van 97,95 euro te betalen .heb dit tot vandaag nog niet gedaan maar ze blijven mij lastig vallen .en ik heb dit al doorgeven dat ik dat niet wil betalen en dat ik moet bellen naar de hoofdkantoor te brussel maar op het blad staat dit er niet op en op de website ook niet .
als ik niet betaal zullen ze een nieuwe overschrijving op zenden van mij met een bedrag van 167,95 euro.
weet niet meer wat te doen ,dit moet stoppen.

dat dit moet stoppen en niet moet betalen .

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:06 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door erwin dooms