Klacht: Facturen die niet op het juiste adres komen

op 12 februari 2018 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik krijg ineens een factuur die op een verkeerd adres worden afgegeven en ik krijg direct 40,- incasso kosten erover heen terwijl ik het te laat kreeg en ik heb deze betaald en krijg daarna een mededeling dat ik ook nog een factuur van 2016 open heb staan en daar krijg ik ook nog eens 40 euro incasso overheen terwijl ze nooit eens contact hebben opgenomen met mij omtrent de openstaande facturen met de vraag waarom ik nog niet betaald had of heb wat ik eigenlijk wel de normaalste gang van zaken had gevonden nu vraag ik om beide facturen toe te sturen en daar wordt niet op gereageerd, ik moet deze hebben voor de boekhouding en wil zien waar ik voor moet betalen.
Ik kan op geen enkele manier in contact komen met mijndomein wat toch vreemd is

Dat ze de incasso terug draaien en me eerst bellen en de facturen naar me opsturen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henny. L