Klacht: Facebook Het Poker Piramiden System

op 26 april 2017 over Holland poker in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verbeteren van facebook werd me net gevraagd. Mijn antwoord hierop. Het is in Piramiden systeem geworden. Met name het poker gebeuren. En blijkt dat die apps niet goed werken met. Die stomme draadloze internet heeft het verpest. En daar hebben meerder mensen last van. Ik ben niet de enige die erover klaagt. inderdaad
maar ik geef wireless de schuld
ik had vaste lijn werd er nooit afgegooid

Holland Poker 25 maart om 23:50 · Holland Poker. Is verandert in een Gok site, wat nog weinig te maken heeft met pokeren. Van 200 kast, naar 2M kast. 3 namen voor 1 pokersite. En ga zo maar door. Rad van fortuin. Kun je draaien wat je wilt. 1M is nog nooit gevallen. 2013 / 2017 doe ik dit al. Beter de naam veranderen in Holland Gok. In plaats van Holland Poker

Gewenste Oplossing:

Kom dan met in eerlijke pokersite.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland poker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland poker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hans Hennig

3 maanden geleden - Ja. Ik had het niet anders verwacht dat Holland Poker er niet op ingaat. Op hun der fane page had ik deze klacht reeds geplaatst. Echter wordt het dan verwijderd. Dat zal ze hier hoop ik niet lukken. Ik had in Rebay gekocht van 9M chips, en heb deze nog steeds niet ontvangen. Dat was op Deutschland Poker Pro, en heb in paar keer in feedback over gestuurd, maar tot heden krijg ik totaal geen reactie van Deutschland Poker Pro. Ik kan alles aantonen, met bankafschrift. En heb dit ook naar facebook gestuurd. Het antwoord van facebook, dat ze er niks mee doen. De app wordt wel door facebook weer gegeven. Ik heb hier uit geleerd dat ik niks meer koop, op facebook. In procedure starten, voor zo`n klein bedrag heeft ook geen zin. En vrienden uitnodigen, om mee te spelen, had ik gedaan. Echter werden ze blokkeert, en kunnen niet meer met mij samen spelen. Begrijp me niet verkeerd, maar dacht hier moet ik iets mee. Om andere spelers te waarschuwen. Dat ze er niet ook nog eens intrappen, om op deze manier te worden op gelicht. Meer kan ik even niet doen. ??? Toch. Groetjes van Hans.

Reactie van de melder van de klacht Hans Hennig

3 maanden geleden - Klacht gaat meer om Facebook zelf. Zij zetten die apps er op om te spelen. We hebben je een bericht gestuurd 27 maart Hallo, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Facebook. We hebben je verzoek doorgestuurd naar de gameontwikkelaar en je hoort van ons zodra we meer weten. 10 april Hallo Hans, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Facebook. Bedankt voor je geduld. We hebben bericht gekregen van de ontwikkelaar dat je helaas niet in aanmerking komt voor restitutie. Verder heb ik geen reactie meer gahad

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Hennig