Klacht: Extreem slecht geverfd en geen oplossing aangeboden

op 19 juni 2016 over Cosmo in de categorie Kappers

Ik ben gister 18-6-2016 bij de Cosmo Beverwijk geweest omdat ik daar altijd kom en tevreden ben.
Gister liep dat iets anders ik wilde namelijk geknipt en geverfd worden.
Het knippen was prima maar het verven was 1 grote ellende ik wilde mooie warme bruin tinten, ik had notabene een plaatje en ik was duidelijk met wat ik wilde 1 basis kleur en daarbij 2 andere tinten bruin zodat het een mooi natuurlijk effect zou hebben.
De kapster zelf kwam er niet echt lekker uit en vroeg een collega om raad, prima als het maar word wat ik wil dacht ik.
Toen hadden ze blijkbaar een plan van aanpak trouwens de andere kapster had ook het plaatje en mijn wenzen gehoord.
Toen ging de kapster alles klaar maken dus ik wachte netjes onder tussen hoor ik haar met der collega nog van alles overleggen kleur dit kleur dat, je kan ook dit en je kan ook dat, als je nou dit doet bla bla bla.
Het verven begon, er stonden maar 2 bakkes kleur maar goed ik dacht het zal wel ik ben geen kapper.
Na het verven wassen knippen en drogen was ik niet blij met de kleur, de achterkant was door de veel te lichte plukken die met zilverfolie waren gezet en nu door me donkere kleur zaten het effect als of het grijs was (zeg maar alsof ik de asbak over me haar had ingevreven).
Toen ik me haar vast zetten bleek dat de aanzetten van de lichte plukken nou pak hem beet +- 5 cm van me hoofdhuid af waren gezet ( ik heb dus nu een uitgroei laten verven ofzo).
Toen ik daar wat over zei vonden de kapster en haar collega het wel mee vallen de kleur is toch nooit kreeg ik te horen.
Een oplossing bieden…… Nee hun vinden het mooi en wat ik er van vind bleek er niet toe te doen.
Nou heb ik dus €137.- mogen betalen voor iets waar ik totaal niet blij mee ben.
Nou hoef ik het geld niet allemaal terug maar wat er gerekend is voor het kleuren zou ik wel graag terug willen.
Ik ben zoals u begrijpt direct naar een andere kapper gegaan om de schade te laten herstellen, maar de kosten die ik bij u heb gehad waar ik niet blij mee ben ( het verven) die zou ik graag terug willen want die andere kapper heb ik tenslotte ook moeten betalen.
Ik hoop dat u redelijkerwijs mijn klacht serieus neemt, mij tegemoet komt en lering hieruit zult trekken.

Ik zou graag de kosten voor het kleuren terug willen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cosmo over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cosmo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Eva Elders