Klacht: Extra onvoorziene reiskosten

op 22 december 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Eerder heeft heb ik telefonisch contact opgenomen over hoe ik het erg vervelend vond om een mail te krijgen van een onverwachte annulering van de vlucht op 17 augustus van Alhoceima naar Amsterdam. Door deze annulering was de enige realistische boekingsmogelijkheid van Alhoceima naar Brussel. Vanuit Brussel waren we genoodzaakt met de taxi te gaan en liepen de vervoerskosten erg op naar 350 euro

Dit hoge bedrag hadden we niet voorzien. Het liefst hadden we deze vervoerskosten willen vermijden door een vlucht naar Amsterdam te boeken, wat helaas voor kort na de annulering niet mogelijk was. De extra vervoerskosten die we hebben betaald is ons duur te komen te staan.

We willen graag een oplossing voor deze onvoorziene financiële kosten.

Er werd gereageerd op de mail waarin bewijzen gestuurd moesten worden. De gevraagde gegevens zijn verzonden en tot heden geen antwoord. Nu zijn we vier maanden verder na meerdere telefoontjes en mailtjes is er nog steeds geen oplossing gekomen. Elke keer wordt beweerd dat de mail niet is aangekomen. Ik kreeg telefonisch een ander e-mailadres. Na de verzending naar die mail, had ik gebeld ter bevestiging of de mail is ontvangen. De mail is aangekomen, maar nog steeds geen antwoord…. Slechte klantenservice……

Wanneer de onvoorziene reiskosten aan ons wordt betaald.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaryamZ