Klacht: Exploot via de post

op 25 april 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Een rekening van 130 euro en inmiddels door de incasso kosten en exploten zijn we op een totaal terecht gekomen van 330 euro. Dit is 250% van het originele bedrag en LAVG is er niet eens zeker van dat ze de rechtszaak winnen.

Bos Incasso en LAVG hebben mij 0 keer actief geraadpleegd. Rekeningen op kerstdag en rechtszaken op een andere feestdag is de normaalste zaak.
Een fout maken in de exploot en de zaak weer verder opschuiven idem dito. Exploten handmatig overhandigen? Nee, dat doet LAVG via de post. Ik zie de rechtszaak dan ook graag tegemoet. Ik ben benieuwd naar bovenstaande klacht en de oplossing. Bij een ongewenste oplossing zal ik de zaak ook indienen bij de kamer voor gerechtsdeurwaarders.

Ik ben tevreden als LAVG inziet dat ik geen dossiernummer ben maar een mens. Aan het bezwaar geen gehoor gegeven. Als LAVG fatsoenlijk is seponeren ze de kwestie

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Bericht van LAVG

5 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, LAVG

Alle klachten die gemeld zijn door Rowandijksma