Klacht: Exameninschrijving

Mijn zoon studeert voor het 2e jaar bij Inholland voor de opleiding food, commerce &technologie in Amsterdam.
Hij heeft zich begin dit jaar ingeschreven voor alle examens maar nu blijkt dit niet doorgekomen te zijn waardoor hij als zeer gemotiveerde student geen toegang krijgt om deze te mogen doen. Zijn cijfers zijn goed. Alleen wordt er door de school geweigerd om een paar vinkjes aan te zetten zodat hij alsnog zijn aankomende examens zou kunnen maken.
Hij heeft met allerlei leraren gesproken maar ook zij kunnen geen oplossing bieden.
Mijns inziens lijkt hetmij niet onmogelijk om dit probleem te kunnen verhelpen.

Zou iemand door bemiddeling oid kunnen zorgen dat deze leerling zijn examens kan doen.
Wie zou ik of hij kunnen spreken voor een oplossing bij deze halsstarrige organisatie

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Inholland over deze klacht.

Bericht van Hogeschool Inholland

8 maanden geleden - Beste mevrouw van der Ploeg, Ik zal deze klacht doorzetten naar de opleiding van uw zoon en zij zullen contact met u opnemen. Mvg, Sascha

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Inholland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door anstimmerman01@gmail.com