Klacht: Europlottery bedriegers

op 15 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Europelottery heeft mij telefonisch benaderd, Na nadrukkelijk vermeld te hebben eerst een mail te willen ontvangen alles goed kan nalezen dan te accorderen. ze hebben beloofd dat alles per mail zou worden bevestigd en ik de contactgegevens op de website zou vinden–>krijg ik een mail in het frans. Ga ik met ze bellen is het telefoonnummer niet bekend. heb ik via inloggen meteen alles op herroepen geklikt, bevestigingsmail zou ik ontvangen –> Geen mail,

Vind het een waardeloos iets.

als ik de bevestiging heb ontvangen dat ik niet akkoord ga met het "lidmaatschap"

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:03 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door boze mevrouw