Klacht: Europelottery is niet te annuleren, oplichters

op 29 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik ben een paar weken geleden gebeld door Europelottery om mee te doen aan de loterij waarbij ik 99% kans zou hebben om te winnen. Het klonk op dat moment wel goed en besloot mee te doen. De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ik een mail zou ontvangen waarbij alles nog eens word uitgelegd en ik ook de kans heb om te annuleren. Deze mail heb ik nooit ontvangen. Dit was voor mij een teken dat het oplichters zijn.
Want aan de telefoon werd gezegd dat ik de uitslagen ergens kon opzoeken, maar ik heb dus geen informatie waar of hoe ik de uitslagen kan weten. Ik heb geen kans gehad om te annuleren en dit had ik zeker gedaan als het kon. Ik wil helemaal niets meer te m,aken hebben met MKbusiness en de Europelottery.
Vandaag hebben ze ook het geld van mijn rekening gehaald en heb dit gelijk teruggeboekt. Hopelijk krijg ik dit snel terug, maar ik wil ervoor zorgen dat ze nooit meer dit soort dingen kunnen doen.

Ik ben tevreden als ik me geld terug heb, wat hopelijk al snel is doordat ik het bedrag heb teruggeboekt via de bank. Daarnaast wil ik dat ze nooit meer geld van mijn rekening zullen halen en dat ik dus ben afgemeld bij Europelottery. Ook vind ik dat hun, MKBusiness, moet weten dat ze oplichters zijn, dat ze hierop worden aangesproken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:32 geantwoord