Klacht: Europelottery en automatische incasso van MKBusiness

op 21 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Mijn moeder heeft telefonisch gesproken met iemand van Europelottery, en beslist aangegeven dat ze niet was geïnteresseerd. Ze heeft een beroerte gehad en heeft daarom moeite met telefoongesprekken.
Toch wordt er geld (49,95 euro maar liefst) afgeschreven, als eerste van een automatische incasso. Hoe kan dit? Dit is volstrekt onacceptabel.

Ik ben tevreden wanneer helder wordt dat mijn moeder niet meedoet in Europelottery en de onterechte incasso's stoppen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door Julika