Klacht: Europelottery en automatische incasso van MKBusiness

op 21 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder heeft telefonisch gesproken met iemand van Europelottery, en beslist aangegeven dat ze niet was geïnteresseerd. Ze heeft een beroerte gehad en heeft daarom moeite met telefoongesprekken.
Toch wordt er geld (49,95 euro maar liefst) afgeschreven, als eerste van een automatische incasso. Hoe kan dit? Dit is volstrekt onacceptabel.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer helder wordt dat mijn moeder niet meedoet in Europelottery en de onterechte incasso's stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door Julika