Klacht: europelottery

op 30 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Beste medewerk(st)er

ik kreeg 1 maand geleden een telefoontje met privenummer voordat ik het wist werd ik lid zonder iets getekend te hebben heb mijn banknummer geblokkeerd en wens geen klant of lid te blijven.
Met vriendelijke groeten,
S.Steevensz

Het bedrag nooit meer van mij rekening wordt afgeschreven

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, In goede orde ontvingen wij uw klacht. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren. Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer NL: +31857325611 BE: +3228083963

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door s.steevensz