Klacht: Europelottery

op 10 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefonisch hebben ze mij gezegd dat ik een mail zou krijgen met meer informatie en ik daarmee aan kon geven of ik dan lid wou worden of dat ik er toch vanaf zie. Ik heb nooit een mail gehad en ben door hun dus automatisch lid gemaakt en is er geld van mijn rekening afgeschreven. Deze heb ik uiteraard weer teruggeboekt! Maar dit is geen manier van werken en in mijn ogen pure oplichterij!

Gewenste Oplossing:

Europelottery moet ophouden met mensen op deze manier te behandelen en zo geld afhandigd te maken. Ook moeten zij de automatische incasso stopzetten, omdat ik hier niet mee akkoord ben gegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door Ellis991