Klacht: Europelottery

op 06 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie tot mijn verbazing dat er €49 van mijn rekening ingehouden zou gaan worden deze maand ivm de loterij. Ik heb echter nooit iets van jullie ontvangen . dit was me wel verteld aan de telefoon en ondanks een aantal keren te hebben gezegd dat ik eigenlijk niet wilde meedoen werd me verzekerd dat ik een mail zou krijgen waarna ik aan kon geven dat ik er toch vanaf wilde zien .

Ik heb zo’n mail echter nooit ontvangen . Ik wil bij deze dus nadrukkelijk aangeven dat ik niet wens deel te nemen en dat ik ook niet wil dat er een bedrag van mijn rekening afgeschreven wil hebben .Ik vind het jammer dat ik toch niet voet bij stuk heb gehouden aan de telefoon maar was door de vriendelijke benadering ervan overtuigd dat ik idd via de mail die ik zou krijgen altijd nog kon annuleren. Ik baal dus ontzettend van mezelf dat ik me om heb laten praten. Ik hoop dat jullie mij dus uit het systeem halen .

Daarnaast kan ik mijzelf niet afmelden via de website omdat er dan een melding komt dat het domein niet in gebruik is. Daarnaast bestaat het e-mail adres klantenservice@europelottery.eu niet omdat er bij het verzenden van een mail de volgende melding terugkomt

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

klantenservice@europelottery.eu

De incasso\’s zijn daarom ook geweigerd omdat er geen enkele mogelijkheid tot contact is. Er staat geen telefoonnummer op de website en daarnaast ook geen adresgegevens.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn abbonement is stopgezet en er niks meer wordt afgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door Geertje1