Klacht: Europe lottery niet opzegbaar en incasso bureau mk business doet weinig met de klacht

op 20 april 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik ben 2 maanden geleden benaderd door een klantenservice voor europe lottery het klonk allemaal mooi en ik zou een email krijgen met inlog gegevens en tevens zou deze mail tellen als bedenktijd als ik ervan af wilde kon ik binnen een termijn reageren op de mail dat ik ervan wilde. Ik heb die mail nooit ontvangen maar omdat ik telefonisch mijn bank rekening gegevens gegeven heb konden ze 2 maanden later toch incasseren. Op www.europelottery.net staan geen contact gegevens en opzeggen kan alleen via een contactformulier die vervolgens aangeeft dat je een email krijgt met een link zodat je opzegging bevestigd wordt maar die krijg je natuurlijk niet! Dus wat nu? Heb mk business gebeld het incasso bureau en die doen ook niet veel…je mag je klacht indienen per email maar hier krijg je ook geen bevestiging of reactie van.

Ben pas tevreden bij een reactie van mk business en europe letters waarop incasso wordt beëindigd en abonnement gestopt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

7 maanden geleden - Is reeds beantwoord.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 13 juni 2016 om 14:28 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963