Klacht: Eten en hygiene

op 31 mei 2016 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Wij hebben vanmiddag gegeten bij KFC Spaansland in Enschede. Er werd gezegd dat de maïskolven op waren. Toen we vervolgens terug naar de kassa liepen, nadat we de kinderen geïnstalleerd hadden, kreeg een mevrouw wel maïskolven. Uiteindelijk deze alsnog besteld en kregen deze na 10 min (was ook afgesproken). Mijn man en ik hadden 2 zinger menu’s waarvan de burger niet lekker was en de saus ook niet. De sla zag er niet vers uit. We hebben beiden buikpijn. De patatjes waren wit en de kinderen hebben de stukjes kip ook niet opgegeten. De maïskolven waren gelukkig wel goed.
We zaten boven waar de vuilnisbakken uitpuilden en overal resten eten en drinken op de vloer lag. Helaas zullen we hier niet terug komen door deze ervaring.

Wanneer het netjes en schoon is en het personeel klantvriendelijk is. Het eten hoort vers te zijn. Regelmatig controle vd kwaliteit is hier van belang om klanten te behouden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian136