Klacht: Ernstige lichamelijke klachten

op 05 oktober 2016 over Red Bull in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Redbull investeert veel geld in het promoten van het drankje. Dit is constant te zien en te horen in de media. Al enkele jaren was ik een fan van het drankje. Sinds een jaar heb ik enorm veel klachten van het drankje. Te weten; migraine klachten, spierklachten, gebitsproblemen, haaruitval, concentratieproblemen, hartproblemen en. ademhalingsproblemen. De lichamelijke klachten zijn zo ernstig dat ik er mentaal er zeer op achteruit ben gegaan. Door de mentale en lichamelijke klachten is het ‘normaal’ functioneren bijna onmogelijk. Ik heb enorm moeten investeren om enigszins een verbetering te brengen maar tot op heden is dit niet het geval. Ik acht Redbull aansprakelijk voor het stimuleren van het drinken van het drankje wat voor mij heeft geleidt tot lichamelijke, mentale en financiële crisis! Ik wil hier een oplossing voor!

NIET MEER!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Red Bull

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Red Bull nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daifa