Klacht: Erg klant-onvriendelijk

op 18 augustus 2017 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Vanmorgen een prijsopaaf opgevraagd bij Kwik Fit Boschdijkstraat te Den Bosch, ivm een reparatie.
Daar het een vrij pittige rekening zou kunnen gaan worden, ook elders nog even een prijsopgaaf gedaan. Deze verschilde echter ontzettend qua kosten. Daar ik al diverse malen bij genoemde Kwik Fit vestiging te Den Bosch geweest was, en immer goed geholpen, en deze ook eigenlijk mijn voorkeur had, besloten om nog voor de zekerheid terug te bellen, om te informeren waar het prijsverschil in zou kunnen zitten, en/of ik het wel goed begrepen had.
Kreeg nu iemand anders aan de telefoon, en hier dus mijn verhaal tegen gedaan. Deze moest informeren bij de andere collega. Als antwoord hoorde ik op de achtergrond roepen; \”als die andere goedkoper is, dan gaat ie daar toch lekker naar toe\”. Dit antwoord kreeg ik dus ook van deze beste man terug.
Daar waar ik juist alleen maar even wilde informeren. Eea ook al telefonisch teruggegeven aan deze beste man (hij kon er natuurlijk ook niets aan doen), dat ik dit uiterst klant-onvriendelijk vond, waar ik als vaste klant te boek sta.
Medewerker 1 was nog heel even met een andere auto bezig, maar hij zou mij over het gerezen probleem zsm terugbellen. Tot nu toe nog steeds niets gehoord.
Heb daarom zijn advies maar opgevolgd, en een afspraak bij de concurrent gemaakt. Voor mij nooit meer Kwik-Fit.
Is al balen als je een reparatie moet laten doen, maar dan laat ik m\’n geld liever achter bij een bedrijf die mij wél als klant waardeert.

Waardering voor (vaste) klant

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwik-Fit

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwik-Fit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Bruurs