Klacht: eredivisie fox sport van 1mei 2016

op 04 mei 2016 over Fox Sports in de categorie Tv- en Radio programma's

Beste lezer,
Klacht Foxsport Eredivisie.
Afgelopen zondag 1 mei 2016 werd er eredivisie voetbal gespeeld met alle wedstijden tegelijk.
Wij hebben een abonnement van fox sport eredivisie en dachten te kunnen kijken naar een schakelprogramma van voetbal op ziggo 421 maar dit was voor 75% de beelden van ajax en psv.
Terwijl er rechtstreeks op 423 ajax werd uitgezonden en psv op 425. Dat vind ik wel heel vreemd en minachtend voor de rest van de andere kijkers. Er zijn HEEL veel supporters die naar hun eigen club willen kijken en niet naar de top 2 op 3 kanalen.
Dit was ook al zo in 2015. Teleurstellend.
We hebben toen via de wifi app van fox sport op de tablet gekeken maar dit gaf zoveel storing en stilstaande beelden dat het op een dia show begon te lijken . Erg slecht ,zacht uitgedrukt.
Het zal naar mijn verwachting dit a.s. weekend van 8 mei niet anders zijn.
We betalen ervoor om je eigen club te zien over de hele periode van de eredivisie maar er wordt daar geen rekening mee gehouden.
Mvg. K.Kuijer/G v. Doorn

Als je krijgt wat ze beloven en Iedere wedstijd te kunnen volgen op storing vrije wifi..

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fox Sports

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fox Sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fcU kk