Klacht: Er wordt onterecht geld afgeschreven!

op 24 april 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Vorig jaar heb ik gebeld en een brief gestuurd om mijn abonnement stop te zetten. Sindsdien heb ik nooit meer een tijdschrift ontvangen, dus ik neem aan dat mijn abonnement is stop gezet. Maar wat blijkt de vakbond heeft tot op heden steeds maandelijks geld afgeschreven. Echter lees ik net dat dit vaker het geval is.

Door het bedrag dat de afgelopen maanden afgeschreven is terug gestort te krijgen!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 09:00 geantwoord

Geachte mevrouw Akdag,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door b.akdag