Klacht: er komt een betaling van mkbusiness

op 11 april 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

er gaat ineens 95 euro van mijn rekening van een stichting waar ik niets van weet ik ga naar de bank zij trekken dat terug in dan na 3a4 dagen gaat er weer 95 euro van mijn rekening maar ze gebruiken dan weer een andere rekening nr nu krijg ik een brief laatste herinering dit is de eerste brief dat ik krijg dat ik nu 97,95 moet betalen als dit niet binne de 5 dagen betaald is dat er nog eens 70 euro bijkomt.ik heb hun al een e mail gestuurt maar krijg geen antwoordt hier op.ik ben alleenstaande met 2 kinderen heb dat geld ook niet voor elke maand 95 euro zo maar weg de doen.bosmanscarineéhotmail.com is mijn e mail adres

ik wil dat het stopt met mensen uit de halen of ik ga er verder mee ik heb nooit met jullie iets getekend ik heb jullie een e mail gestuurt waar jullie nog niet op antwoorden .ik wil weten wat voor bedrijf dat ik dat moet betalen en waarvoor stuur me minste een bewijs dat ik u dat heb latyen doen want ik weet hier niet van.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:58 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door mv.carine