Klacht: email wordt niet beantwoord

op 14 december 2017 over CNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn vader is meer dan 50 jaar trouw lid geweest van het cnv. iedere maand werd de contributie betaald via automatische incasso. mijn vader heeft iets meer dan een jaar geleden een bankrekening opgezegd waar dus de incasso op liep. Dit heeft hij niet in de gaten gehad en enige tijd later stond er een deurwaarde voor de deur.

Dit hebben wij via de mail aangegeven bij het CNV, in eerste instantie werd er gereageerd (begin 2017) maar nu krijgen wij geen antwoord meer op onze vragen.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn te vreden als mijn vader antwoord krijgt op zijn vragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CNV in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door H. Toet