Klacht: Ellende bij de belastingdienst. Wanneer het het eens op?

op 17 juli 2016 over Belastingdienst in de categorie

Sinds onze trouwerij in aug 2005 is de ellende begonnen bij de belastingdienst. Het gaat bij ons om werkelijk alle toeslagen. Van huurtoeslag tot zorgtoeslag etc etc . Na vele bezwaarschriften verstuurd te hebben waarop maar geen reactie kwam ,zelfs niet na ze in gebreke te hebben gesteld nu meer dan twee weken geleden . Heb er al zoveel energie en tijd in gestoken en ga er mentaal gewoon aan kapot van al die stress . Je wordt er constant van het kastje naar de muur gestuurd . Er blijken daar mensen te werken die maar wat aanrommelen en gegevens aanpassen waardoor de burger in de problemen komt . En denk je eindelijk de juiste persoon te hebben gevonden Binnen de dienst die je kan helpen wordt deze persoon of ontslagen of overgeplaatst . En de slogan van de belastingdienst mag ook wel veranderd worden want de oude is zeker niet van toepassing . Een stelletje amateurs zijn het .

Ik ben pas tevreden wanneer er eindelijk eens iemand opstaat bij de belastingdienst die dit tot op de bodem wil uitzoeken voor ons. Want wordt hier echt moedeloos van, aangezien ze ons alleen maar verder in de ellende brengen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Treffers