Klacht: ELDERZZZ

op 25 november 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nog steeds aanmaningen en zelfs telefoons op GSM van incassobureau om betaling te eisen van 99 euro + extra kosten voor een hotelpas die ik binnen de voorziene tijd van 14 dagen heb teruggestuurd met melding daarvoor geen belangstelling te hebben. Ondanks dreiging met nog hogere kosten, weiger ik ook maar één cent voor dergelijke oplichterij te betalen.

Dat ze zich excuseren voor de bezorgde last en hun onrechtmatige aanspraak op betaling laten vallen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:24 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door rchvo