Klacht: ELDERZZZ

op 25 november 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog steeds aanmaningen en zelfs telefoons op GSM van incassobureau om betaling te eisen van 99 euro + extra kosten voor een hotelpas die ik binnen de voorziene tijd van 14 dagen heb teruggestuurd met melding daarvoor geen belangstelling te hebben. Ondanks dreiging met nog hogere kosten, weiger ik ook maar één cent voor dergelijke oplichterij te betalen.

Gewenste Oplossing:

Dat ze zich excuseren voor de bezorgde last en hun onrechtmatige aanspraak op betaling laten vallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.

Alle klachten die gemeld zijn door rchvo