Klacht: Eigen verklaring

op 23 september 2017 over CBR in de categorie

mijn rijbewijs werd ongeveer 3 weken gelden gestolen toen ik een nieuwe wilde aanvragen zijden ze bij gemeente dat ik eest een eigen verklaring moes invullen dit to mijn grote verbazing dit had nooit iemand mij verteld gemeente niet rijschool niet cbr niet ook heb ik hier nooit bericht over gehad met als gevolg dat ik 4 weken niet mag rijden tot je een uitslag krijgt hier was ik al erg bood over in deze tijd 4 weken en dan niet rijden kunne belachelijk en dan als smoes we hebben het druk ik heb het op mijn werk ook druk ! Nu kreeg ik onlang een brief dat wegens drukte de 4 weken waarschijnlijk niet gehaald worden en als ik na 8 weken niks gehoord had eens kon bellen permitteren zich zomaar 4 weken erbij te rekenen schandalig hoe zij met mensen omgaan je word ook niet op de hoogte gehouden als je belt eerst een keuze menu waar niemand wat van snapt 10 min wachten vaak 20 voor je eens iemand eraan krijg en dan alleen als info is in verwerking zeggen je niet eens waar het licht hoever het verwerkt is het is een hele hele slechte organisatie die zich alles permitteerde met slechte service en bod personeel die je geen steek verder helpen ! In deze tijd zou dit toch niet moeten kunnen is hier geen toezicht op hebben wete;ijk 4 weken schandalig

Als ik 4 okt mijn antwoord krijg en als je een hele lichte pepermunt heb je door het rdw niet als debiel behandel word wat is nu 1.5 jaar rijbewijs ik heb alles hetzelfde moeten doen als ieder andere !!! Hopelijk zijn ze nu wel thuis als je een klacht meld meestal geven ze dan geen gehoor ik hoop dat ze nu eens verantwoordelijk hier nemen anders ga ik hier verder mee ook na de media waar ze al vaker slecht zijn uit gekomen dit boeit ze schijnbaar niet

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GMH zinken 24