Klacht: een misleiding

op 25 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik werd gebeld terwijl ik boodschappen aan het doen was, het werd mij vertelt dat ik een keer gratis mag mee doen aan een soort loterij. ik dacht een keer gratis daar is niks mis mee. zelf doe ik nooit aan loterijen.
het werd mij vertelt dat ik alles via de mail zou krijgen en als ik niet wil mee doen na de een keer gratis kan ik het het deelname stopzetten. ik dacht klinkt goed. ik krijg toch een mail dan annuleer ik het. maar ik heb geen email gekregen. en vervolgens werd 49 euro van mijn rekening afgeboekt. dat was niet de bedoeling. ik heb in het begin van het gesprek gezegd tegen de telefoniste ik doe niet aan loterijen, ze zei maar het is gratis. dus ik dacht als ik een mail krijg dan kan ik het annuleren.

De oplossing is dat ze mijn deelname, en/of abonnement stopzetten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:56 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door mw. Yousef