Klacht: Een lekker dagje inspannen….

Elysium IWF op 30 december 2019 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Ruim vooraf een gereserveerd bij Elysium voor maandag 30 december. Bij reservering moesten we een aankomst- en vertrektijd aangeven. Bij aankomst bleek er geen gelegenheid tot parkeren en bij de entree stond een rij van zo’n 50 personen (buiten) te wachten. Na 20 minuten stonden we binnen, maar zagen toen een rij vanaf de entree via de personeelsgang naar de relaxruimte en weer terug naar de entree. Er stonden ruim 300 personen in de rij en uiteindelijk hebben wij er 1 uur over gedaan om in te kunnen checken. Bij de incheck balie vonden ze het belangrijker om over de koffie te praten, dan jou als gast welkom te heten, je nog iets aan te bieden en je een heerlijke dag toe te wensen.

Eenmaal ingecheckt bleek ons lunch arrangement vol te zijn geboekt, maar kregen we mee dat we gewoon konden aansluiten in de rij…

Alle kluisjes waren bezet, er liep nagenoeg geen personeel rond, de sauna’s zaten overvol, geen schoonmakers gezien en binnen liepen een paar bodyguards die bij het minste vermoeden van lichamelijk contact even lekker gingen schreeuwen. Er waren geen stilte ruimten of relax ruimten en overal was lawaai.

Elysium is niet meer wat het was en lijkt zich alleen te bekommeren om zoveel mogelijk mensen binnen te halen en vervolgens zoveel mogelijk aan ze te verdienen. Dit was geen dag ontspannen, maar eerder inspannen.

Bij het uitchecken werd er nuchter en lacherig gereageerd.

Of het nu komt door de kerstvakantie, de badkledingdag tot 17:00u of door mismanagement; dit nooit meer.

Excuses van de IWF, een oplossing voor deze enorme drukte, professioneel personeel voor toezicht en misschien kunnen ze een compensatie regeling treffen voor de lange wachttijden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elysium IWF