Klacht: Een deurwaarder waar niks op papier staat dat er opdracht is gegeven om de boekhouding te doen en en geen overleg

op 03 juli 2012 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Er is geen overeenkomst afgesloten en geen bedrag bepaalt hebben ze zomaar een bedrag naar 6 jaar opdracht gestuurd naar de deurwaarder MKBusiness.EN Vndaag 3 juli 2012 krijg ik opeens een brief van de deurwaarder MKBusiness dat ik een bedrag van 7.773,72 euro moet voldaan.
De deurwaarders voordat ze brief sturen naar clienten, stellen ze niet eerst een onderzoek in.Zoals een overeenkomst.Of sturen ze naar clienten gelijk brief waarvan niks op zwart wit staat op papier. kunnen ze wel mondeling een opdrcht geven aan een deurwaarder. Als het zo de werkwijze is kan iedereen een mondeling opdracht geven aan een deurwaarder.

een deurwaarder kan niks doen met een mondelinge overeenkomst.
Het systeem werkt dat je met bewijzen en papieren naar een deurwaarder gaat,zoniet moeten ze de zaak niet in behandeling innemen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:38 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door ugurlu