Klacht: Duur betaald voor weinig zicht

op 15 mei 2016 over toppers in de categorie Internetshops - Algemeen

Gisteravond waren wij bij de Toppers. Vanaf 15.30 in de rij gestaan om vooraan op het veld te kunnen staan. 19 uur ging de hekken open en ja hoor wij stonden mooi vooraan met z’n vieren. Je betaalt ontzettend veel voor zo’n kaartje en sta je de hele avond tegen een groot zwart blok aan te kijken waar zo af en toe de toppers een keer op te zien zijn. Meest van tijd waren ze uit beeld en hadden ze daar ook geen schermen hangen. Echt een aanfluiting voor zoveel geld! Geen zicht, slecht geluid en vreselijk zere voeten omdat wij al zolang buiten hadden gestaan voor naar wij dachten een super plek.

Wij hebben voor minder dan de helft van de tijd echt kunnen genieten van het concert omdat we niemand in beeld hadden en alleen een zwart beeld zagen. Dus ik vind het redelijk als we een vergoeding krijgen voor nieuwe kaarten van een ander concert van ze waar we dan voor de helft van het geld naartoe kunnen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over toppers

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over toppers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kkooijmans