Klacht: dure kaartjes voor de Lion KIng

op 23 juli 2017 over Circustheater in de categorie Theater

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 22-7 met mijn dochter naar de Lion King. Over de musical niets dan lof!! Super voorstelling, Maar als je, zoals wij, dure kaartjes koopt via de platte grond mogen wij toch verwachten dat je 100% zicht hebt op het toneel. Wij hadden Loge Oneven Nul rij 3 stoel 13 en 15. Dit is echt geen eerste rang waar wij wel totaal 201,50 euro voor betaalt hebben, inbegrepen 2x servicekosten en 1x transactiekosten. Waarvoor? voor de email die jullie gezonden hebben? Tickets moest ik zelf uitprinten.

Gewenste Oplossing:

Loge oneven nul zeker geen 1e rang. Servicekosten per boeking en geen transactiekosten meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Circustheater over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ria Verkooijen

2 maanden geleden - Eigenlijk zou er op de plattegrond duidelijk de balustrades aangegeven moeten worden. Krijg je toch een duidelijker beeld van de plaats!

Reactie van de melder van de klacht Ria Verkooijen

2 maanden geleden - Komt hier nog eens een reactie op? Zou wel fijn zijn!

Reactie van de melder van de klacht Ria Verkooijen

2 maanden geleden - Wanneer kan ik een reactie tegemoed zien van mijn klacht?

Reactie van de melder van de klacht Ria Verkooijen

1 maand geleden - Nog steeds geen enkele reactie!! Dit vind ik echt buiten alle proporties. We betalen veel geld hiervoor, dan mogen wij toch wel iets van jullie horen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Verkooijen