Klacht: duisenbergregeling

op 16 januari 2014 over Leaseproces in de categorie Klachtenbond

Leaseproces heeft via de kantonrechter een percentage geclaimd van de kwijtgescholden schuld als de gedaagde gebruik zou hebben gemaakt van de duisenbergregeling.De gedaagde kon geen gebruik maken van de duisenbergregeling omdat er geen contract was.Het gaat om de eegaleaseregeling.
Dexia heeft de inleg met rente teruggestort op mijn rekening. Leaseproces heeft na aanbieding factuur 30% van het door dexia teruggestorte bedrag ontvangen en aangegeven dat het dossier was gesloten.Na een jaar komt leaseproces met een nieuwe factuur, die niet correct is. Na reactie van mijn kant ,komt Leaseproces weer met een gecorrigeerde factuur. Ik weiger op advies van de raadsman te betalen.
Leaseproces start een procedure bij de kantonrechter in Groningen en eist het hun zogenaamd toekomende bedrag.
De kantonrechter stelt Leaseproces in het gelijk.De gedaagde draait op voor alle kosten.Alle kosten van het proces die de rechter mij heeft verplicht te betalen zijn betaald + nog een extraatje van ruim €110, die Leaseproces als een “coulance”heeft geclaimd.

Een klacht bij de kantonrechter, die de foute facturen van Leaseproces vergissingen noemt. Leaseproces had alle informatie en aangegeven dat het dossier gesloten werd.
Er is voor mij geen mogelijkheid om in hoger beroep te gaan . Het gaat om minder dan € 1750.
De kantonrechter geeft Leaseproces een cadeautje van > €1000 en ik weet niet meer wat rechtsgeldig is na deze vertoning.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leaseproces

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leaseproces nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door knived