Klacht: DUBBELEN BETALINGEN

op 29 juni 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

ER WORDEN STEEDS DUBBELEN BETALINGEN VAN MIJN REKENING AFGESCHREVEN EN SOMS OP DE NAAM HUURWONINGBEMIDDELING
EN DE NAAM VAN STICHTING FOUNDATION DOCDATA
IK HEB IN MAARTSCRIFTELIJK OPGEZEGD EN IN APRIL DE LAATSTE BETALING GEDAAN EN 8 APRIL EEN BRIEF ONTVANGENU UW OPZEGGING IN GOEDE ORDE ONTVANGEN, MAAR OMDTAT ZIJ MAAR DOORGAAN MET GELD VAN MIJN REKENING TE HALEN HEB IK APRIL MEI EN JUNI TERUG GEBOEKT MAAR IK HEB AALES NU GOED NAGELOPEN DAN ZIE IK TOT MIJN SCHRIK DAT ZE
IN SEPTEMBER 2X1995 AFGEHAAL HEBBEN
OKTOBER 3 MAAL
NOVEMBER 3 MAAL
DECEMBER 6 MAAL
JANUARIE 2MAAL
FEBRUARIE 2 MAAL
GA ZO MAAR DOOR TOT EN MET GISTEREN
MAAR IN DE TUSSEN TIJD STUREN ZE MIJ EEN INCASSO WAAR IK JANUARIE TO APRIL 120 ERO MOET BETALEN
MAAR GISTEREN HEBBEN ZE WEER 19.95 VAN DE REKENING GEHAALD
DEZE PERSONEWN MOETEN GESTOPT WORDEN

IK BEN TEVREDEN ALS DE INCASSO GESTOP WORDT EN IK VERDER NIETS MEER BETALEN MOET EN ZE VERGOED VERDWIJNEN AN MIJN REKENING

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 29 juni 2016 om 14:51 geantwoord

Geachte mevrouw Meijer,

Wij hebben op het door u hier opgegeven e-mail adres geen inschrijving gevonden. Mochten wij wel incasso's uitvoeren op uw bankrekeningnummer verzoeken wij u vriendelijk ons hiervan het betaalkenmerk door te geven zodat wij dit voor u uit kunnen zoeken.

Het liefst de betaalkenmerken van alle door u hier opgegeven data. Dit omdat wij het vermoeden hebben dat u zich bij diverse sites heeft aangemeld

Hopende op een spoedige reactie uwerzijds.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door elisabeth meijer