Klacht: Dubbele kosten

Ik heb Van der Velden telefonisch ingehuurd om ratten in mijn tuin te bestrijden. Dit zou 95 euro kosten. Ik ging akkoord.
Er werden 2 dozen met bestrijdingsmiddel geplaatst. De dozen moesten ruim een week later gecontroleerd worden. Dit geschiedde vandaag. Ik moest wederom 95 euro afrekenen. Toen ik mijn verbazing uitte, kreeg ik te horen dat dit bij het maken van de telefonische afspraak verteld had moeten worden.
Ik belde daarop het bedrijf en werd door de telefoniste onbeschoft bejegend: ze vertellen de klanten ALTIJD dat ze voor elke afspraak 95 euro moeten betalen. Ik had niet goed geluisterd, dit deden de klanten toch nooit, dus ik ook niet. Er werd mij geen oplossing aangeboden, maar wel nog een prettige dag gewenst.

Ik zou allereerst EXCUSES voor de bejegening door de telefoniste willen. Verder lijkt mij TERUGBETALING van de 95 euro gewenst.
Aangezien het bedrijf bij de eerste afspraak geen foldertje met de condities aanbiedt (dit probleem doet zich immers volgens de telefoniste vanwege niet-luisterende klanten zeer regelmatig voor) concludeer ik dat er sprake is van schimmige praktijken en vind dat dit niet beloond hoeft te worden.

Belangrijk: Hun telefoonnummer is 085 0290770
KvK33161175
BTW nr NL 808631524B01

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ongediertebestrijding Van der Velden over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabeth1949