Klacht: Dubbele betaling in filiaal Zwolle, nu problemen met retour betaling

op 07 september 2018 over Kiko in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb op zaterdag 1 September een aankoop gedaan bij Kiko in Zwolle, de hulp was al erg moeilijk. 3 medewerkers, 1 gaat naar huis terwijl de winkel vol staat, 1 gaat met pauze en 1 medewerker moet adviseren en de kassa doen. Vervolgens cadeau uitgezocht, betaling aan het verrichten maar het ging niet goed, nog een keer een poging gedaan. Nu blijkt dat binnen 1 minuut 2x afschrijving van mijn bank is gedaan. Ik kom hier onderweg achter en bel met de winkel. De eerste reactie was kom het geld maar contant ophalen als wij uitgezocht hebben of het daadwerkelijk zo is. Ik kom niet uit Zwolle en ga niet voor 35,00 euro terugrijden, stort mijn geld terug op de rekening hoe moeilijk kan het zijn. Vervolgens zou ik worden teruggebeld, ben nu bijna een week verder en er kan n.a.v. mijn telefoontje nog geen opheldering worden gegeven. Het cadeau is ook niet ingepakt en heb ook total niet het advies gekregen zoals je verwacht bij een speciaalzaak. Dan ging het er in Spanje wel een stuk profesioneler aan toe.

Zo snel mogelijk mijn geld terug op de rekening! Wat mij ook niet meer dan normaal lijkt.

Zorg voor een adequate klantenservice, zoals te lezen is bij vele meer ontbreekt het er hier duidelijk aan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiko

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole Evers