Klacht: dubbele afschrijving van de contributie

op 26 juni 2017 over Vereniging Eigen Huis in de categorie Stichtingen en verenigingen

Mijn nr. 30789229.
Op 17 mei via Ing.B. afgeschreven ondernr. 4819036.
Op 30 mei via Ing.B afgeschreven ondernr. 4819038
Op 13 juni ik gebeld met U en het bedrag van 4819038 terug laten boeken
Op 16 juni ik een aanmaning van U ontvangen, heb ik weer gebeld met U, Sorry e.e.a. heeft elkaar gekruist.
Op 21/6 weer afgeschreven € 27,– ondernr.4819036 en dat heb ik weer terug laten boeken.

Wanneer lost U bovenstaande in Uw administratie op, anders heb ik liever dat U mij helemaal uitschrijft.
Groeten P.Vonk

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vereniging Eigen Huis over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vereniging Eigen Huis in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vereniging Eigen Huis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vereniging Eigen Huis

Heeft op 26 juni 2017 om 14:52 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Vonk,

Wat vervelend om te moeten horen dat de contributie dubbel is afgeschreven.

Wij nemen uw klacht actief in behandeling. Een van onze klachtenservicemedewerkers neemt binnen 5 werkdagen contact met u op om de situatie te bespreken. Uiteraard gaan wij na wat wij voor u kunnen betekenen en hoe wij uw klacht naar tevredenheid kunnen oplossen.
De communicatie tussen u en de klachtenservice zal verder telefonisch of per e-mail verlopen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vereniging Eigen Huis
Klachtenservice