Klacht: dubbele aanvullende verzekering

edski66 op 03 april 2018 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het schijnt dat ik op Feberuari 2016 tegen het Zilverenkruis gezegd heb dat ik van een 2 sterren naar een 3 sterren aanvullende verzekering wilde in 2017
Vervolgens stap ik over naar de HEMA in December 2016 en die annuleerde al mijn verzekeringen bij het Zilverenkruis .
Maar het Zilverenkruis gaf dit ook toe maar inde toch vanaf Januarie 2017 geld van mijn rek.
Ze konden een paar keer niet innen en stuurde een incasso op mij af SYNCASSO
Nu heb ik gebeld met ze ze geven eigenlijk ook toe dat het niet klopt maar ik moet eerst een mail sturen

Gewenste Oplossing:

Als ze sorry zeggen dat wij niet met u gebeld hebben toen u uw verzekering bij ons stop zette om te vragen of ik dan ook niet meer die 3 sterren verzekering wil
En dat ze alle maandelijkse termijnen die ze geint hebben terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door