Klacht: Dubbel lidmaatschap

op 27 mei 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

Het FNV heeft per ongeluk twee lidnummers voor mij aangemaakt. Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met het FNV, uiteindelijk hebben ze het “tweede” lidmaatschap beeindigd, maar nu blijf ik van het incassobureau brieven ontvangen over een openstaand bedrag voor dit lidmaatschap. Ook hier heb ik meerdere malen contact gehad met het FNV, de laatste keer heb ik contact gehad met me Fatli die mij verzekerde dat de administratie het in orde ging maken en dat ze contact zouden opnemen met GGN om aan te geven dat er geen openstaande schuld is. Ik vind het erg jammer dat ik hier veel tijd en energie moet steken om dit voor elkaar te krijgen en ik krijg hierbij ook mijn twijfels over de dienstverlening van het FNV, als dit de partij zou moeten zijn die mij zou moeten vertegenwoordigen terwijl ze de eigen administratie niet op orde hebben.

Ik ben tevreden als ik van het FNV en van GGN een schrijven heb ontvangen dat het is opgelost! Ik ben heb er al veel tijd en energie ingestoken om het in orde te krijgen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 02 augustus 2017 om 14:40 geantwoord

Geachte mevrouw Leijten, Beste Lotte,

Wij hebben uw klacht van 13 mei 2017 ontvangen. Volgens onze gegevens is deze klacht inmiddels afgehandeld. Het lidmaatschap met lidnummer 9857895 is met terugwerkende kracht beëindigd. Uw andere lidnummer is nu het enige juiste nummer.

Als het goed is, is de 'betalingsachterstand' die door het dubbele lidmaatschap was ontstaan nu ook kwijtgescholden. Mocht u onverhoopt nog post hierover ontvangen, neemt u dan telefonisch contact op met onze ledenservice.

Met vriendelijke groeten,
Roos, FNV Webcare