Klacht: druk van nieuwe incassobureau

op 26 april 2017 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

weer een mail ontvangen, nu een ander incassoburea t.w.Nederlands Incasso Centrale (hoe krijg je het verzonnen) met de mededeling een bedrag van € 68,== vermeerderd met € 40,== kosten en ondertussen opgelopen rente van € 2,09 te betalen voor iets dat niet is ontvangen.
Het proefpakketje hebben we meteen bij aflevering betaald en dus aan onze betaalverplichting voldaan. Is dit geen vorm van laten wij zeggen een soort van oplichting als men gaat dreigen iets te moeten betalen dat je niet hebt ontvangen?

Gewenste Oplossing:

Tevreden indien dit irritante gedoe is afgelopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Heijstra