Klacht: dreiging gerechtsmaatregelen

op 17 oktober 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ondanks het feit dat Elderzzz mij bevestigd heeft dat de hotelbon werd geannuleerd , blijft MKBusiness aanmanigen sturen om te betalen en blijven ze dreigen met rechtsmaatregelen .

Het bedrijf Elderzzz moet melden dat de hotelbon werd geannuleerd en dat ze moeten stoppen met de mensen lastig te vallen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:23 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door maisonalegria