Klacht: dreigent en onvriendelijk

op 26 november 2016 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb afgelopen maand een hartinfarct gehad en aantal keer gedotterd
Ik had een betalingsregeling bij bosveld maar omdat ik in het ziekenhuis lag was ik welgeteld 4 dagen te laat met betalen
En er lag al meteen een brief van de deurwaarder op de mat dat ze langs zouden komen voor het bekijken van mijn in boedel
belachelijk!!!!!!!
Ik heb gebeld en daar aan gegeven om het bedrag nogmaals te voldoen maar daar had ik eerder aan moeten denken Voordat ik in het ziekenhuis kwam te liggen!!!
oftewel pech gehad en we komen gewoon langs
Gevraagd hoelaat de deurwaarder kwam omdat ik op bed lig en ik de bel niet hoor dan kon ik daar rekening mee houden
Maar ook daar moest ik maar lekker wachten ze zouden wel binnen komen volgens deze mevrouw

Als deze criminele organisatie mensen als mensen gaan behandelen en niet als een stel dieren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bosveld Incasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso

Heeft op 05 december 2016 om 11:13 geantwoord

Op 29-11-2016 is er telefonisch contact geweest met betrokkene. De zaak ik besproken en er is een regeling getroffen. De regeling is schriftelijk aan betrokkene bevestigd.

Alle klachten die gemeld zijn door roy29091985