Klacht: Dreigende e-mails vanuit incasso bureau Dutch cash management

op 04 september 2018 over HelloLaw in de categorie Juridisch

Op 11-07-2018 heb ik een e-mail ontvangen vanuit HelloLaw betreffende het automatisch verlengen van het Lidmaatschap (oud Jurofoon) voor een bedrag van 55 euro. Door vakantie is een herinnering verzonden op 27-07-2018 welke ik gelijk via I-deal overgemaakt heb.

Vanaf 31-08-2018 heb ik meerdere dreigende e-mails ontvangen vanuit Dutch Cash management betreffende een openstaande rekening bij HelloLaw waarbij 40 euro extra aan incasso kosten gevraagd worden boven op de (reeds betaalde) 55 euro.

Hierover hebben we meerdere malen met Hellowlaw contact opgenomen (telefonisch, klachten e-mail) waarop wij geen reactie hebben ontvangen.
Wel ontvangen wij nog steeds de dreigende e-mails vanuit Dutch cash management waarin er een extra verhoging betreffende incasso kosten gaat worden berekend.

Er zijn geen contact gegevens van Dutch Cash management bekend en ik wordt bijna wekelijks gestalkt met e-mails waarin ik alleen via I-deal het complete bedrag over kan maken.

De reden van het ooit gebruik maken van Jurofoon was mijzelf te beschermen voor dit soort praktijken waarbij bedrijven op een asociale manier onterecht geld willen incasseren.

Een oprecht excuus voor de manier waarop HelloLaw met haar klanten omgaat, een kwijtschelding van de incassokosten en het stoppen van de pitbull activiteiten vanuit Dutch Cash management.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HelloLaw

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HelloLaw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door natascha1206