Klacht: Dreigementen van incasso MKbusinnes

op 23 mei 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik ben door Eden healt products gebeld,en had me over laten halen tot proefpakketje vitaminen,zou eenmalig 8,20 ongeveer met automatische incasso door hen worden afgeboekt,ik heb nadrukkelijk gevraagd na dat ik met dit akkoord ben gegaan, ik verder nog ergens aan vast zit,of iets moest opzeggen, nee hoor werdt mij verteld,dit is eenmalig en u zit nergens aan vast,nadat ik zakje met vitamine heb ontvangen en er inderdaad 8,…was afgeschreven,dat ik ok mooi zo,tot mijn verbazing,kreeg ik zak met vitamine toegestuurd,en werdt er ineens 40.20 afgeschreven en zat ik ineens vast aan termijnkosten,dus heb ik automatische incasso geblokkeerd,aangetekende brief gestuurd ,meerdere brieven via mail,en hebben ze uit handen gegeven aan incasso Mk business,en dreigen ze me met betalen en deurwaarders en honderden euros kosten.Vindt dit zo erg,hier heb ik niet om gevraagd,heb ook zak met vitaminen teruggestuurd,en brief erbij,maar ze blijven je lastig vallen..Ik heb niet eens geld om dat te betalen.

Dat t astublieft stopt, dit is respectloos,en is al zo n crisis om arme mensen op die manier ook nog eens geld af te nemen op zo n wetensloze manier schandalig...
Ik heb mijn 8.20 betaald voor proefpakketje,de rest heb ik niet omgevraagd,dus betaal ik niks meer..

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door gewetensloos