Klacht: Dossier word niet behandeld

op 17 september 2017 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Goedendag,

Mijn oma ligt in het ziekenhuis in Turkije. Tot 7keer aan toe is er een dossier naar Zilveren Kruis verstuurd om met speciaal vervoer naar Nederland toe te vliegen. Nog steeds word er verzuimd om hier werk van te maken en in behandeling te nemen. Helaas is de gezondheid van mijn oma niet goed en het lijkt alsof Zilveren Kruis uberhaupt probeert mee te werken en we krijgen het gevoel dat ze bij mijn oma het hebben opgegeven. Dit is zeer kwalijk. Totaal geen enkel medeleven. Er is ook niemand die meedenkt of meewerkt. Er is ook alvast een advocaat ingeschakeld inzake deit dossier. Hooende dat het goed gaat aflopen met oma want anders zal dit nogal een ernstige zaak worden voor Zilveren kruis.

Ik zal tevreden zijn als ze binnen 24uur reactie opnemen en direct werk van maken en uit eigen initiatief van Zilveren Kruis het transport regelt en coulance bied.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Asilhan