Klacht: Domiciliering

op 17 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wens in geen geval deel te nemen aan jullie spelletjes en wens dan ook het gestorte bedrag te te vorderen indien nodig zal ik dan ook test-aankoop inschakelen en mijn medemensen op de hoogte houden van jullie praktijken

Gewenste Oplossing:

Ik ben gewoon bedrogen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van MegaPrices

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons dat u aanleiding heeft om een klacht in te dienen. Wij hebben uw klacht onderzocht en kunnen het volgende meededelen. U kunt ons benaderen op telefoonnummer: 0857325694 ( NL ) of 028083963 ( BE ) zodat wij u meer informatie hierover kunnen geven. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Ria Visser Megaprices

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door ivan.vertriest@skynet.be