Klacht: Domiciliéring stop gezet voor de eerste afhouding

op 29 juni 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Op zat. 25-6-2016 was ik bepaalde electonische bankverrichtingen aan het doen,kwam ik plots op een automatische domiliéring van 48.88€ dat op 30-6-2016 zou worden ingehouden van mijn bankrekening met vermelding “Luckymilions”. Daar ik aan niemand de toelating gegeven heb en zelfs geen telefonisch contact heb gehad met deze firma ben ik maandag 27-6-2016 naar de bank geweest en heb toen besloten om deze te laten blokkeren door de bediende.Mijn vrouw en ik hebben nooit een telefonisch gesprek gehad en hoe komen ze aan onze bankrekening?
Wij dachten dat onze bankrekening een privé en private aangelegenheid was!
Waarom word dan onze rekening zo voor het rapen gelegd?
Ik wou eerst de domiciliéring te blokeren via mijn P.C. maar dat lukte niet daarom ben ik naar de bank gestapt.
Wat kan ik verder nog ondernemen om die wanpraktijken te doen stoppen?

Vriendelijke groeten,

François H.

Wij hopen dat er zo snel mogelijk een oplossing komt voor deze wanpraktijken.
Er zijn veel mensen die zeer moeilijk hebben om rond te komen en die een aut.domiciliéring hebben gezien als het al te laat is.
Zou het niet mogelijk zijn om deze wanpraktijken zo snel mogelijk te stoppen a.u.b. er is al zoveel miserie in de wereld.

Vriendelijke groeten,

François H.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Francois H.