Klacht: Domiciliering luckymillions

op 12 juni 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Vandaag, (zondag 12 juni 2016) kreeg ik mijn bankuittreksels.
Tot mijn verbazing waren er 2 creaties van Europese domiciliering voor Luckymillions. Ik werd hiervoor nooit gecontacteerd noch zou ik mijn toestemming geven om hieraan deel te nemen.
Betreft refertes : 12827809020002 en 12827804060003.
Graag had ik geweten wie mij daarvoor gecontacteerd heeft en wanneer.

Annulatie van de domicilieringen (eenmalige invordering).
Eventueel het bedrag dat werd afgenomen terug te storten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren. Voor vragen en of opmerkingen wil ik u verwijzen naar Lucky Millions, zij zijn te bereiken op telefoonnummer +31857325664 of +3228083919 (BE) of via mail info@luckymillions.net.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:49 geantwoord