Klacht: Doen niet waar je voor betaald

Ontevreden_afvoercheck_klant op 27 maart 2018 over afvoercheck.nl in de categorie Servicediensten

Gebeld voor een probleem daar het toilet niet goed meer doorliep. Ze zouden komen en gelijk een check uitvoeren want dat zou in december al gedaan moeten zijn. Monteur is begonnen met de check in de badkamer , zolder met de wasmachine aansluiting deed hij niet want dat was een veel te lange leiding en had toch geen zin. (). Daarna is hij aan de storing begonnen en het toilet aan het doorspuiten geweest. De conclusie getrokken dat de erfscheidingsput verstopt zit. Na overleg met buren aangegeven waar de put zou moeten liggen maar afvoercheck gaf aan dat ze het niet open maakte omdat ze niet op de gemeentegrond mochten graven (dit was niet wat we aangegeven hadden, dit lag op eigen grond). Het dichtstraten doen we niet, het lijkt me beter dat u de gemeente hiervoor belt.

Aangezien ik het beu was z’n bon getekend en navraag gedaan bij de gemeente. Antwoord:Maar die liggen op uw eigen grond, dat is in 99,9% het geval meneer, dat weten de meeste bedrijven wel.

Vandaag afvoercheck gebeld om op te zeggen want met zo’n bedrijf wil ik geen zaken meer doen. U wilt opzeggen…..Dat kan meneer….maar aangezien u nu een (waardeloze) check heeft gehad gaat het opzegtermijn van 2 jaar in.

Mensen, ga niet in zee met dit soort bedrijven, het is weggegooid geld, ze doen niet wat ze behoren te doen.

Ik tevreden met afvoercheck NOOIT MEER!!!

Dus afvoercheck:
Stop maar met bellen, je staat al in de blacklist van mijn telefoon.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over afvoercheck.nl

Bericht van afvoercheck.nl

4 jaren geleden - Beste John Stroop, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de monteur die bij je is geweest. Dat is niet de bedoeling en ook niet onze werkwijze. Onze excuses hiervoor, dit had inderdaad voorkomen moeten worden. We nemen je klacht zeer serieus en willen graag met je in contact komen zodat we je alsnog tevreden kunnen stellen. We willen je daarom ook vragen om contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken op 088-0223444. Met vriendelijke groet, Afvoercheck

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door afvoercheck.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Inmiddels een email gestuurd naar Afvoercheck. Reactie van afvoercheck was het sturen van een acceptgiro waarin staat dat de leidingen zijn gecontroleerd. Ik heb een storing gemeld en dat is waar hij voor kwam, dat hij andere zaken gaat controleren en afvoercheck dit ziet als de jaarlijkse controle snap ik niet. Tevens heb ik een garantie-bon ondertekend waarin de storing staat vermeld en geen enkele controlereiniging van leidingen op vermeld staat. Inmiddels ook contact gehad met advocaat en een email naar Afvoercheck gestuurd. Overweeg om de klacht ook maar door te sturen naar de media om dit bedrijf landelijk nog maar eens een keer bekendheid te gaan geven. Afvoercheck: Ik neem geen telefonisch contact met jullie op omdat mijn vertrouwen in het goed afhandelen van problemen door jullie organisatie bij mij ver te zoeken is en jullie toch bij je standpunt blijven. Het sturen van rekeningen is volgens jullie een goede manier van afhandelen Wederom mensen....doe het niet, ga niet in zee met dit soort bedrijven...waardeloze dienst en een waardeloze afhandeling van klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door